Wednesday, March 30, 2011

Mój Kraków

17:30 / Jestem na lotnisku,rejestracja zaczyna się o 19:10- Krakowie!Uważaj,już niedługo - się zobaczymy !Czekam na nasze spotkanie!

20:30 /  Już jestem w samolocie!Mój drogi Sewastopolu,do zobaczenia!Pamiętaj o mnie! Spotkamy się w lecie,kiedy będziesz taki przyjemny,ciepły,towarzyski!Ale przepraszam,że nie mogę towarzyszyć ci , siedząc nad morzem w pierwsze słoneczne dni!Do widzenia mój Dom!

20:50 /   Lecimy nad Kijowem.Moi drodzy koledzy,zobaczymy się następnym razem!Po przyjeździe!

20:56 /   Czuję się zdenerwowana! Rozumiem ,że nie zobaczymy się  przez długi czas !Będę tęsknić! Ale również chcę do Krakowa!

22:10 /   Już jesteśmy nad Krakowem. Muszę powiedzieć ,że w nocy on wygląda bardzo ładnie!

22:35 /   Jadę w taksówce do akademika ...ale jakie jest to miasto "swoje"! Pan kierowca jedzie po głównej ulicy i ona też już jest "swoja"!

22:47  /  Na razie,jestem w domu!

No comments: